Informace pro prodejce
Termíny konání trhů
05.04.2024 |
03.05.2024 |
31.05.2024 |
12.07.2024 |
02.08.2024 |
06.09.2024 |
04.10.2024 |
Prodejní doba: 08:00 – 16:00 hod.
Příjezd: 07:00 – 08:00 hod.*
Odjezd: 14:00 – 18:00 hod.
Obsazení stánků: 07:00 – 07:30 hod. **
* Po příjezdu se prodejce hlásí u organizátora (Ing. Irena Bencová - tel. 778 715 429). Po 8:00 hod vjezd pouze pro vykládku a nakládku zboží.
**Pokud si prodejce rezervoval prodejní místo (dále jen „místo“) a do 7:30 hod jej neobsadí, má správce právo místo poskytnout jinému prodejci.
Přihlásit/odhlásit je možno e-mailem/telefonicky nejpozději 4 dny před konáním akce.
Email: oaksumperk@seznam.cz, tel. 778 715 429
Ceník:
Pronájem stánku: 400 Kč/den
Vlastní stánek (do 3 metrů): 350 Kč/den
+ za každý další započatý metr 50 Kč/den
Elektřina (chladící vitrína, lednice) 50 Kč/den
Chladící auto/přívěs: 600 Kč/den
Po podání přihlášky Vám bude zaslána zálohová faktura, jejíž úhrada musí být provedena nejpozději 3 dny před konáním trhů, na které jste přihlášeni.
V případě Vašeho přihlášení na všechny termíny konátní trhů v daném městě Vám bude poskytnuta sleva - jedny trhy zdarma.
Prodejce předloží spolu s přihláškou kopii veterinárního potvrzení (živočišná výroba), živnostenského listu nebo jiného povolení k prodeji, a doklad prokazující původ výrobků (např. fotografie z výroby). Lze zaslat předem e-mailem.
Prodejní místo musí být na vhodném, trvale viditelném místě označeno identifikačními údaji prodávajícího. Prodejce je povinen dodržovat ustanovení zákona o živnostenském podnikání, pokud se na něj vztahuje. Na pokyn správce nebo jeho pověřeného zástupce, kontrolních orgánů města a kontrolních orgánů státní správy je povinen prokázat splnění podmínek provozování živnosti, případně prokázat své pověření. Prodejce je povinen na vyžádání vydat kupujícímu doklad o zaplacení podle platných předpisů ČR. Prodejce je povinen dodržovat ustanovení zákona o potravinách, hygienické a veterinární předpisy.
Prodávané zboží musí být viditelně označeno cenovkou, příp. místem původu, potraviny také údaji v souladu se zákonem o potravinách. Prodejce odpovídá za dodržování všech předpisů pro prodej zboží. Prodávané zboží musí být na stole vyloženo esteticky.
V souvislosti s nákazou Covid-19 jsou prodejci povinni dodržovat všechna aktuální nařízení platná v den trhu. Na stánku budou mít k dispozici dezinfekci.
V přihlášce, prosím, uvádějte do kolonky SKUTEČNÉ rozměry stánku (pokud máte vlastní). Je nepřípustné pokud nahlásíte stánek 3x2 metry a obsadíte 6m. Standardní rozměr stánku včetně místa pro přístup ke stánku je 3x2,5m.
Parkování je možné na přilehlých parkovištích, kde neplatíte parkovné (dostanete povolenku k vjezdu a parkování). Prosím, nenajíždějte na obrubník a na travnaté plochy. Případné pokuty za špatné parkování jsou ve Vaší režii.
Vyplněním a odesláním přihlášky prodejce souhlasí se zpracováním osobních údajů v souladu se směrnicí OAK o Ochraně osobních údajů, která aplikuje zejména nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679.